27.6.09

Cannes'dan anneye mektup




Sevgili annem,
Buralar hiç de anlattığın gibi değil. Buralar garip. Burada kuzguni güvercinler french fries yiyip, karşıdan karşıya geçiyorlar...

Anne buralarda paso reklamcılar var. Hepsi çok şeker, hepsi birbirlerine bi' şeyler anlatıyorlar. Leb demeden herkes leblebi.
Bi' de moruklar var, hepsi nuh nebiden kalmalar...

Anne bugün Michael Jackson öldü. Fransa kültür bakanı açıklama yaptı. Madonna Twitter'dan taziyelerini iletti. Tereyağlı cevizli ekmekler boğazımda kaldı, üzüldüm çok. Oralar da neler oldu kim bilir.

Anne Steve Ballmer çok şahane adammış gerçekten.

Anne Twittercı adam, biz social tool'uz dedi. Sonra facebook vs twitter sorusu gelince biz social değiliz; biz communication'ız, biz bilmem neyiz dedi. Twittercı adam facebook'tan nefret ediyo anne.

Steven Van Zandt'ın önüne oturdum anne. Çok acaip adam. Hakikaten mafyavari. Tırstım azıcık.

Press Grand Prix'sini Wrangler kazandı anne. We are animals. sana göstermiştim geçen sene, hatırlarsın.

Mektubuma şimdilik ara veriyorum. Hazırlanılması gereken bi' konkur varmış İstanbul'da. Üstüme rahat bi' şeyler giymeliyim.
Devam edeceğim...